Agendabeheer
Agendabeheer voor ondernemers die hun tijd slimmer willen inzetten
Je agenda bepaalt hoe jouw dag verloopt.
Maar als je continu afspraken moet inplannen, verzetten, bevestigen of opvolgen, verdwijnt er kostbare tijd die je liever besteedt aan je business.
Als assistent kan ik je hierbij helpen: ik neem jouw agendabeheer (deels of volledig) uit handen zodat jij terug overzicht, rust en focus krijgt.
- Inplannen van afspraken met interne en externe contacten
- Toevoegen van to-do's
- Herplanning bij agendaconflicten
- Herinneringservice voor belangrijke agendapunten
- Uur- en verlofregistratie van je personeel
- Inplannen van je werken/ werven
Voor elke ondernemer
Als ondernemer kan het bijzonder waardevol zijn om je agenda extern te laten beheren. Het bespaart tijd, vermindert stress en zorgt voor meer overzicht.
Samen bepalen we duidelijke afspraken over onder andere:
-
Welke tijdsblokken gebruikt mogen worden voor het plannen van afspraken en overlegmomenten;
-
Welke periodes vrij moeten blijven;
-
Hoe afspraken logisch gegroepeerd kunnen worden per regio;
-
Hoeveel marge er tussen afspraken nodig is, bijvoorbeeld voor reistijd of voorbereiding;
-
Welke bijkomende informatie we moeten opvragen, zoals relevante documenten of dossiergegevens.
Daarnaast kunnen we ook ondersteuning bieden bij:
-
Het inplannen van leveringen voor zowel particulieren als bedrijven;
-
Het organiseren van afspraken voor patiëntenbezoeken;
-
Het beheren van wachtlijsten en opvolging hiervan.

Waarom je agendabeheer uitbesteden?
Laat je planning over aan een expert in timemanagement.
Ervaar minder stress, focus op je kernactiviteiten en werk met een helder overzicht.
Met een efficiënte planning win je tijd én mis je geen enkele belangrijke afspraak meer.

