Wie ben ik?
VEVA staat voor Verbist Elke – Veelzijdige Administratieve ondersteuning.
Mijn doel?
Jou helpen om orde te scheppen in de administratieve chaos, zodat jij je kan focussen op wat écht belangrijk is.
Mijn administratieve reis begon in 2017, toen ik een kennis ondersteunde in zijn zaak als tuinman. Wat begon als "even meehelpen" groeide al snel uit tot een passie en talent. Ik ontdekte dat ik energie krijg van structuur brengen en dingen in beweging zetten.
In de loop der jaren heb ik heel wat ervaring opgebouwd:
-
Als kantoorhouder: opvolging van verkoopcijfers, bijsturen en coachen van personeel, klantencontact, coachinggesprekken, stockbeheer en bestellingen.
-
In mijn huidige vaste job: met veel passie werk ik als adviseur verzekeringen. Daar leer ik elke dag opnieuw hoe belangrijk nauwkeurigheid, vertrouwen en persoonlijke service zijn.
VEVA doe ik in bijberoep, omdat het écht mijn passie is om ondernemers te ontzorgen en vooruit te helpen.
Naast mijn werk ben ik trotse mama van twee enthousiaste aapjes, die mij elke dag doen lachen en motiveren.
Mijn manier van werken
Noem me gerust een manusje-van-alles. Ik spring bij waar nodig: offertes maken, facturen verwerken, mails opvolgen of beantwoorden,....
Alles om jou meer rust en overzicht te geven en je bedrijf vlot te laten draaien.
Vanuit mijn thuisbasis in Broechem neem ik met plezier jouw administratieve taken uit handen, zodat jij je volop kunt focussen op het laten groeien van je bedrijf.
Hoewel ik voornamelijk van thuis uit werk, hecht ik veel belang aan persoonlijk contact. In overleg ben ik dan ook steeds bereid om enkele uren op locatie te ondersteunen.
Plan hier je kennismakingsgesprek.
